طراحی باغ ویلا لاکچری
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

طراحی باغ ویلا لاکچری

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

طراحی باغ ویلا لاکچری، ویلا در اصل یک اصطلاح رومی است که در گذشته برای تعریف خانه‌های مجلل استفاده می‌شد که رومی‌های ثروتمند (اشراف‌زادگان) برای فرار از روال معمول و برای استراحت از آن استفاده می‌کردند. این املاک معمولاً بر روی مناظر زیبا با تاکستان ها، فواره ها، باغ ها و استخرها ساخته می شدند. عملکرد و ایده یک ویلا به طور قابل توجهی از تبدیل شدن به یک مجتمع کشاورزی کوچک تکامل یافته و در طول قرون وسطی به خانه‌های روستایی شیک طبقات بالا تبدیل شد.

در دنیای مدرن، ویلا می‌تواند به انواع و اندازه‌های مختلف اقامتگاه یا خانه‌ای اشاره داشته باشد که می‌توان آن‌ها را به صورت فصلی برای تعطیلات یا تعطیلات اجاره کرد. گاهی اوقات به آنها "خانه های تعطیلات" یا "اجاره های تعطیلات" می گویند.

ویلاهای لوکس خانه های لوکس نخبگان و افراد ثروتمند هستند که معمولا به عنوان خانه دوم ساخته می شوند. آنها می توانند از 1 اتاق خواب تا 20 اتاق خواب، ساخته شده در برخی از خیره کننده ترین مکان ها با امکانات و امکانات رفاهی مانند استخر، باغ، تاکستان، بالکن بزرگ، زمین تنیس، سالن های ورزشی، اتاق های سینما و غیره باشند. اتاق ها مملو از مبلمان، آثار هنری و لوازم زیبا و گران قیمت است. یک ویلای لوکس بدون پرسنل متعهد برای خدمات رسانی به مستاجرین و مهمانان کامل نخواهد بود. ارزش این املاک می تواند بیش از یک میلیون دلار و بیشتر باشد. هنگام برآورد ارزش، محیط و مکان ها در نظر گرفته می شوند.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: